Bierzemy udział w większości dużych planów ubezpieczeń zdrowotnych. Sprawdź u swojego ubezpieczyciela na początku leczenia, czy jest ono pokrywane z ubezpieczenia (i na jakim poziomie), aby upewnić się, że jesteśmy wymieniani jako dostawcy w twoim planie. To pacjent jest odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu ubezpieczenia. Aby uniknąć nieprzyjemnych i drogich niespodzianek zachęcamy pacjentów do dokładnego sprawdzenia warunków usług finansowanych z ubezpieczenia. Ubezpieczyciele często odmawiają pokrycia kosztów, jeśli nie spełni się ich warunków. To pacjent jest odpowiedzialny za znajomość warunków oraz za poinformowanie naszego biura o wszystkich specjalnych warunkach. Na każde spotkanie należy przynieść kartę ubezpieczenia. Jeśli zmienisz ubezpieczyciela lub adres, numer telefonu itd., skontaktuj się z naszym biurem najszybciej jak to możliwe, abyśmy mogli wprowadzić zmiany w twoich aktach.